Telefonsvartjeneste er en stor fordel

telefonsvartjeneste i NorgeEr du selvstendig næringsdrivende, er det mange fordeler for deg å finne en profesjonell telefonsvartjeneste – for meg er det absolutt en stor fordel. Etter at jeg kjøpte telefonsvartjeneste ut i byen, kan jeg jobbe uforstyrret og aldri risikere å glipp av en viktig samtale fra en kunde. Det trenger ikke å være en dyr fornøyelse. Faktisk, så er telefonsvartjeneste mye billigere enn de fleste går og tenker.

Telefonsvarertjeneste – slik fungerer det
Hvis du kjøper telefonsvartjeneste fra Regus, er det en profesjonell resepsjonist som tar samtalene. Når telefonen ringer, kan hun se på skjermen, at det er en kunde som ringer virksomheten din, så hun tar telefonen i firmanavnet. Avhengig av avtalen viderekobler hun samtalen eller tar i mot beskjed og kontaktinformasjon, slik at du kan ringe tilbake når du har tid. Dette kommer helt an på dine krav. Du kan selv gjøre en avtale hvor resepsjonisten har tilgang til kalenderen din, slik at hun kan se om hun kan overføre samtalen eller om du er i et møte.

Selv om jeg er en freelancer får mine kunder (og potensielle kunder!) nå et profesjonelt inntrykk av en liten bedrift når de ringer. De får alltid den beste servicen. Tidligere rakk jeg ikke alltid å ta telefonen. Nå får de i stedet en smilende resepsjonist, som er vant til kundekontakt i røret.

Det beste er nok at jeg ikke har irriterende selgere. Jeg gjorde en avtale med resepsjonistene at de aldri viderekobler selgere til meg, men bare gi meg kontaktinformasjon slik at jeg kan kontakte dem hvis det er relevant for meg – og det er sjelden. På den måten sparer jeg mange timer i måneden for ikke å bli forstyrret av de iler selgere som snakker og snakker og snakker og ikke tar nei for et svar.

Så alt i alt, er telefonsvartjeneste noe jeg trygt kan anbefale til andre freelancere som ikke har tid til å svare telefonen hele tiden.